یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

به سینماپرس خبر داد

حسین قناعت فیلمی موزیکال در ژانر کودک می سازد

حسین قناعت کارگردان فیلم زخم شانه حوا در نشست

سینماپرس: حسین قناعت کارگردان سینما امیدوار است بتواند فیلم سینمایی «پلیسِ مهدکودک» را در ژانر کودک برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال تولید و آماده کند.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای اخیر خود اظهار داشت: آخرین ساخته ام فیلمی با نام «سال تحویل» بود که شب سال تحویل امسال، از شبکه سوم تلویزیون پخش شد.

وی گفت: دلم برای سینمای کودک تنگ شده است. در حال حاضر فیلمنامه ای کمدی با نام «پلیس مهدکودک» را نوشته ام که امیدوارم شرایط تولید آن فراهم شود تا بتوانیم این فیلم را برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده کنم.

قناعت در مورد فضای «پلیس مهدکودک» گفت: این فیلم در فضای شاد و مفّرح همانند همان فیلم اولم «من و نگین دات کام» می گذرد، با این تفاوت که موزیکال است و در فیلم چند آواز شاد خوانده می شود.

کارگردان «زخم شانه حوا» گفت: لوکیشن اصلی فیلم نیز مانند «من و نگین دات کام» در  زادگاهم شهر آمل است. در فیلم از طنز موقعیت استفاده شده ، فضای کار شهری و کاملاً رئال است و قرار است در این فیلم شهر بهم بریزد.

وی در مورد بازیگران کار اظهار داشت: در این فیلم دوازده کودکِ شش ساله، دو دختر یازده ساله و پسری ده ساله بازیگران اصلی هستند و برای بازیگران بزرگسال هم، از چهره های شاخص سینمایی دعوت به کار خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، حسین قناعت متولد سال ۱۳۴۴ آمل است. وی فعالیت سینمایی خود را سال ۱۳۷۲ به عنوان دستیار کارگردان با فیلم سینمایی «تیک تاک» به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد.

«زخم شانه حوا»، «ماجراهای اینترنتی» و «من و نگین دات کام» در کارنامه سینمایی حسین قناعت به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.